Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-11, 12:29   #684
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Jeg har og reklamert nå. Er skuffet. Det skal være sagt at jeg aldri har vært misfornøyd med Isbjørn, men nå har jeg tydeligvis fått ei mandagsjakke.
Jakka var ny i høst og ble ikke brukt mye.
Nå revnet den inne i foret nederst på armen, det er ikke revet hull, det er foret som har løsnet i sømmen. Stort hull.
Jeg tenkte å bare sy dette selv, det er ikke noe problem, skulle bare vaske jakka først.
Etter endt vask har strikken nederst også løsnet og ramlet ut på ene siden. Den er jo sydd fast inni foret foran ved glidelåsen så den får jeg ikke tredd i og festet igjen. Så nå får jeg ikke strammet jakka nede.

Har aldri opplevd lignende med Isbjørn, aldri noe som har gått i stykker annet enn at trykknapper nederst på buksene har gått og disse har jeg fikset for en billig penge hos skomakeren.

Jeg har nå sendt mail til Isbjørn men ikke fått noe svar. Skikkelig skuffet.
Jeg kan ikke bruke jakka som den er nå, den må sys først ellers rakner det bare enda mer. Og i tilfelle de vil ha den i retur så kan jeg ikke sy den, noe som resulterte i at jeg i dag måtte ut og kjøpe jakke i dag for at det skal gå rundt med klær i barnehagen nå som det er så vått og møkkete ute. Blæ.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat