Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-11, 19:48   #5
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skrekkens soverom, er det håp?

Neeei, dere må jo ikke være enige med HAN!

Jeg er enig i at det ville vært lettvint og kjapt med ferdigmalte plater, men jeg synes sånne plater allerede nå er litt oppbrukt.
Hadde det vært opp til mannen hadde han brukt sånne plater over absolutt hele huset! (vi har litt samme problematikk i stue og gang, ujamne/skadede vegger som vil være et H å få gjort noe med uten å bytte dem ut eller legge noe over.)
Og vi har dem i yttergangen.

Dessuten er han ikke SÅ handy som han tror (tror jeg)
Hva skal vi gjøre med skrådelen av rommet? Det har vært en del av veggen tidligere, de hadde tapetsert den, så da malte vi den og kalte det vegg i stedet for tak. Om vi velger sånne plater så må vi jo i såfall ha en list i overgangen der. Redd for at det skal bli stygt. (men jeg ser jo at det ikke kan bli værre enn det er, da)

Hvis jeg skal se litt nøyere på disse platene, -de kommer jo i forskjellige mønstertyper. Hvilken type er finest synes dere? Vi har den som heter perlestaff i gangen fra før.