Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-11, 14:19   #16
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor er det beste stedet i Norge å bo?

Jeg er foedt og oppvokst i Oslo - og synes det er en kjempefin by paa mange maater. Det er et fin klima og det aller aller meste er innen kort rekkevidde; alt paa ett sted rett og slett.

Naa bor jeg paa Soerlandet, naermere bestemt i Kristiansand. Det er en fhv. liten storby, akkurat passe stor - ikke en by som sluker deg, men heller ikke en by der alle kjenner alle og man kan vaere anonym dersom man oensker det. Vi har det meste innen rekkevidde, i tillegg til umiddelbar naerhet til hav og fjell, vi har lysloeyper og flott natur innover i landet, for ikke aa snakke om en vakker kyst - og naerhet til Danmark. Klimaet er ogsaa bra synes jeg; passende variert og med gode sommertemperaturer.