Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-11, 12:43   #7
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sykkelhenger - hva er bra/dårlig?

Opprinnelig lagt inn av Didjeridust, her.

Burley si festeløysing er noko plundrete, ja, men opplevast som veldig sikker.
NB! NB! Eg trur ikkje det let seg gjera å kombinera Burley med skivebrems bak då festeanordninga vil koma i konflikt med denne.

Elles så er Burley dyrt, ja, men en må betala for kvalitet og bra konstruksjon kombinert med låg vekt.

Burley fås med nytt og bedre feste, i nav, det passer skivebremser. Bare å spørre i butikken, mulig det går å bytte fra gammelt til nytt også.

Vi har også en Burley D'lite, og er fornøyd. Jeg synes det er viktig at hengeren veier under 10 kg når en skal sykle med to barn og i tillegg har kupert nærområde. Ser sittekomforten kunne vært bedre, men da vet jeg kun om "testvinneren" Chariot Corsaire XL, og den er dyr. Tror Burley D'lite koster 6.500,- på Anton Sport. Mulig å få på finn.no hvis en er rask.

Her er god info og sammenligninger av de ulike hengerene:
http://www.abckids.dk/