Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-11, 23:06   #63
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erstatte Toro med ...

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Smørdampende broccolibukketter laget i micro'n er jo supert.
Ikke minst fordi de har fin grønnfarge etter at de er blitt varmet også, og ikke sånn dvask grønnfarge om de har vært i nærheten av vann.
Broccoli, smør og krydder i en bolle med plastforie over (med små hull i) inn i microen og vips deilig broccoli.
Det skal vi forresten ha til fisken i morra.

Hvorfor har du hull i? Jeg bruker Tupperware sin Micropluskanne (omtrent det eneste TW-produktet jeg har). Den har lokk og jeg pleier å skru ned effekten til minimum når jeg ser at hele mikroen er full av damp. Jeg damper en brokkoli i ca 4 minutter, men jeg deler den opp på forhånd.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat