Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-11, 23:49   #7
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hull i ørene på jenter (igjen, men litt annet spørsmål)

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg og flere av venninnene mine hadde hull i ørene tideligere enn 7-8 års alder, uten at vi så ut som små damer for det. Jeg syntes ikke det er et bra argument. Klærne gjør en langt større statement enn to små øredobber, som knapt trenger syntes og du kan jo ha meninger om dem i stedet evt. Jeg syntes heller ikke det at du syntes det er stygt er et bra argument, og jeg har litt vanskelig for å forstå at man kan ha så sterke meninger om dette, ettersom hun med tiden får hull i ørene uansett. Mest sannsynlig i alle fall.

Tror rett og slett dette ikke hadde vært en kamp jeg ville brukt så mye tid på.

Jeg skjønner godt hva du sier og hva du mener. Alikevel mener jeg at jeg forsatt må kunne sette en grense et sted. Jeg liker jo heller ikke at hun går kledd som hun gjør. Hun går i åletrange wow jeans som de andre jentene gjør, samme topper og nå ble det selvfølgelig nye Converse også i helgen. Jeg hater Converse og skulle f.eks mye heller ønske at hun gikk i mer "riktig" fottøy som Geox joggesko (eller andre sko med mer støtte til foten) men det godtar jeg at hun ikke selv ønsker lenger.

Folk gjetter jo at hun er 10-11 år. Hun er veldig høy og tynn og blir bare så veslevoksen i denne "uniformen" jentene går i nå til dags. Ja, jeg vet jeg er litt "kjerring" som synes det men det er helt ok, jeg godtar og aksepterer at hun selv ønsker å gå slik kledd.
Men som sagt, akkurat når det kommer til hull i ørene så mener jeg selv at jeg må kunne få sette en grense et sted og akkurat den kampen gidder jeg faktisk å ta.