Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-11, 12:41   #3
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La oss snakke om vinterhage! :jupp:

Juhu.... Jeg har en litt mindre vinterhage, åtte kvm. Den er uisolert, typen "innglasset balkong" tror jeg vi kan si.

Jeg har lyst å legge noe slags "isolasjon" på gulvet. Tenkte på slik tynn "skumgummi" som man legger under parkett f.eks. Og sjøgressteppe over, fra vegg til vegg. Jeg så nemlig en av naboene hadde gjort det med bra resultat.
Foreløpig har jeg bare et billig teppe midt på gulvet. Og en del rot rundtom.

Kjøpte en gammel furubenk på Fretex, og gardinstoff på tilbud, og fikk sydd nye trekk til ryggputene og madrassen. Tenkte å ha den som reserveseng (liten leilighet), og har sovet på den selv en vårnatt.

De første blomstene jeg kjøpte ble svidd i løpet av en helg jeg var borte, de sto midt i solsteika. Så nå har jeg lært og setter blomster der sola ikke når.

Og - jeg plantet jordbær ifjor, og fikk faktisk bær også.

Sist redigert av -ea- : 29-05-12 kl 22:29.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat