Tråd: Matbudsjett
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-11, 09:27   #12
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matbudsjett

Vi ligger mellom 7000 og 8000,- Vi er seks stykker, inkl. to som bruker bleier.

Vi prøver å holde matbudsjettet så lavt som mulig, samtidig som vi vil spise sunt. Vi handler stort en gang i uka på Rema, kjøper inn stort på tilbud hos andre kjeder, og bruker ukesmenyer, slik at vi vet at vi kan bruke salatrestene fra mandag til middagen vi skal ha på tirsdag f.eks. Vi har ikke mange typer pålegg i kjøleskapet til en hver tid. Vi lager stort sett middag fra grunnen av, jeg baker alt brødet selv og jeg spiser ofte middagsrester til lunsj neste dag, siden jeg prøver kaste minst mulig mat. I tillegg får vi en del viltkjøtt fra familie som vi bruker i middagslaging og noen ganger får vi også også fisk.

For å synse så tror jeg 6000,- skal gå, men at du må være bevisst på hvor og hvordan du handler.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat