Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-11, 09:10   #5
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette har jeg lært av å ha visning og forberede flytting (AKA flytte-tråden)

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Brukte du stylist?

Er man veldig flink selv, så trenger man kanskje ikke stylist (som Kokosbolle ifølge tråder jeg har sett her inne). Mens andre igjen ikke bør selge uten... har man sett på bilder på Finn.

Stylist var inkludert i meglerprisen da vi solgte leilighet for noen år siden. Jeg mener å være ganske oppegående på interiør selv, så jeg ville ikke betalt ekstra for det. Men hun kom med et par bra tips:
- Lag god plass i yttergangen. Hvis det kommer flere på visning, så bør det være god plass for folk der. Vi fjernet da kommoden vi hadde der, da virket gangen mye bredere. Selvsagt ryddet vi vekk alle klær og sko ved visninger.
- Gulvtepper "krymper" gulvflaten. F.eks. hadde vi en lang teppeløper i gangen, og når vi tok bort denne så gangen mye bredere ut. Eller ihvertfall ikke så smal.
- Sengetepper som andre her sier.
- Visningshåndklær. Jepp - jeg kjøpte faktisk noen som kun var framme på visningene. Ikke legg ut de gamle slitte.
- Lag luft og rom i bokhyllene. Jeg pakket ned tre esker med bøker, og hylla så fremdeles ikke tom ut.

Ellers så pakket vi etterhvert (og merket eskene godt!), og kunne heldigvis lagre i nyhuset. Pakket vekk mye av det vi hadde i boden, og tok en ordentlig ryddings i "garasjeboden" (felles garasjeanlegg med nettingbod ved hver parkeringsplass).
Og så sa vi fra til naboene at vi skulle ha visning - nabodamen tok hensyn og sa hun skulle sørge for å ikke ha sine villbasser av noen barnebarn på besøk akkurat da. Grei dame.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat