Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-11, 09:21   #9
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette har jeg lært av å ha visning og forberede flytting (AKA flytte-tråden)

Det er mulig (å lurt) å prute på meglers pris.

Før visning og fotografering skal man ikke så mye rydde, som "flytte ut" av boligen. Vi ryddet og vasket i en uke, og det betalte seg på bildene, gitt. Tips: ta egne bilder av alle rom mens du rydder/styler. Rot og gjenglemte ting vises veldig mye bedre på bilder enn i virkeligheten (og det er grunnen til at det er viktig å rydde godt før fotografering).

Og det er omtrent så langt vi har kommet i prosessen. Vi skal ha visning etter påske. Jeg kan komme tilbake med ferske nyheter etter den tid. Ellers finner du det meste i bloggen min om dagen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat