Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-11, 09:24   #11
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dette har jeg lært av å ha visning og forberede flytting (AKA flytte-tråden)

Jeg hadde betalt for flyttevask skulle jeg gjort det en gang til, ja. Vi hadde ikke behov for stylist, vi hadde et vanlig rekkehus (4 år gammelt) med hvite gipsvegger, eikeparkett og hvite og grå fliser - det skal godt gjøres å ikke klare å shine det såpass at de fleste kan se for seg sine egne ting der. Men vi tok vekk mer enn jeg var forberedt på, og var nøye på sengetepper på alle senger.

Jeg liker ikke at huseier er til stede under visningen, samtidig forventer jeg at megler skal kunne svare på spørsmål. Vi har sett så mye rart, av huseiere som omtrent har grått på kjøkkenet mens interessenter har kikket i skapene bak dem, til meglere som ikke aner noe om sentrale ting om huset. Vi pushet megler mye på hva hun kunne om området osv før vi skrev kontrakt, slik at vi visste at hun faktisk kom til å selge.

Vi solgte i et pressområde, men noe riktig må vi ha gjort selv også - det gikk himla mye over takst.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat