Tråd: Hvem er DU?
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-06, 09:01   #36
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem er DU?

Jeg har store deler av livet mitt "Bare" vært datteren til min mor og min far. Så jeg har hatt et stort behov for å bare være meg. Det hjalp betydelig å flytte bort fra hjemstedet mitt.
Her er det ingen som kjenner familien min (ikke at det er noe spesielt negativt med vår familie kontra andres) så de må bli kjent med meg utifra meg.

Jeg er litt sjenert og tilbakeholden. Er observant. Ganske distre. Kontrollfreak innimellom. Har til tider støv på hjernen.
Ble under (de innledende) studiene kalt for Sleeeepy, var konstant trøtt.
Er feminist egentlig. Men har firt litt (mye) på prinsippene for å få a/s familien til å overleve, og for at jeg skal overleve.

Som sagt er jeg distre, og da jeg var på foreldremøte i bhg til snuppa kom jeg ikke på å si at hun var blitt storesøster - det var jo ikke derfor jeg var der.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat