Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-11, 22:46   #5
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikinitråden 2011

Jeg har kjøpt meg denne bikinien på Debenhams i England. Har aldri funnet bikinioverdel som sitter så flott på meg før. Jeg må gjerne ha pushup og paddet, men denne har noe silikoninnlegg som er flytende og alt ser helt naturlig ut når jeg har den på. Er så lei av paddede bikinier som aldri tørker. Brukte den akkurat på badeferie og den tørket på et blunk (bortsett fra den litt store knuten foran). Jeg likte ikke så godt de løse tuppene, så de har jeg surret rundt midten. Kjøpte 2 turkise og en svart overdel når jeg først fant en så super bikini, samt litt forskjellige underdeler som passet til. Jeg må bare si at denne er drømmebikinien for å gjøre nytte av det lille en har som er ekte.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat