Sv: Fig Tree bay, Blue village Althea beach
Skal dere ha all inclusive på det hotellet? Det er i tilfelle billigere å bestille hjemmefra enn på hotellet. Har ikke vært der selv, men har flere i familien som har vært der og vært veldig fornøyde. Begge familiene jeg kjenner som har vært der har angret på at de ikke har bestilt all inclusive hjemmefra, men var veldig fornøyde med hotellet og maten. Skal dere to uker og bare ønsker all inclusive ene uka, så gjør de siste uka. Er skikkelig nedtur å komme fra all inclusive og så ikke ha det lenger. Men skal en to uker så kan det være fint å ikke ha det første uka og ha det andre uka.
På Kypros må du ha strømadapter mener jeg. Sånn engelsk adapter. Du får kjøpt det i hotellresepsjonen eller på flyplassen.
Det er Euro på Kypros nå. Ta ut litt på flyplassen du reiser fra. Greit å ha noen kroner i lommeboka med en gang en kommer ned. Kan være lagt mellom minibankene der nede. I alle fall var det det sist jeg var på Kypros. Ta ut litt penger på flyplassen i Euro, så tar du bare ut i minibank der nede. På hotellet tipper jeg du bare kan samle opp og betale alt i resepsjonen med kort av det dere handler på hotellet. Husk å bestandig ha med 2 forskjellige kort som du oppbevarer 2 helt forskjellige steder. Visa og Mastercard er greit.
Jeg tror det kan være litt kaldt å bade der ennå, i alle fall for meg. Men kan hende dere er mer glad i kaldere vann. Tror ikke bassenget er oppvarmet der, men noen hoteller på Kypros har vel det siden de har vinteråpent, men er usikker på Althea Beach. Det står sikker på StarTour sine sider om hotellet tenker jeg.
Sist redigert av Elisabet : 14-04-11 kl 09:47.
|