Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-11, 16:41   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Religion i skolen - hvordan forholder dere dere som foreldre til undervisningen?

Jeg har inntrykk av at undervinsingen varierer ganske mye. Eldstemann kommer hjem med rimelig reflekterte tanker i forhold til alderen. Det er åpenbart at de lærer om flere religioner og sammenligner ulike aspekter ved disse. Mens i toern sin klasse er et åpenbart litt annen vinkling, han kommer hjem og har lært mer lignelser og historier slik jeg husker det fra kristendomsundervisningen da jeg var barn.