Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-11, 19:37   #53
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er taco regnet som usunn mat?

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

jo, jeg syns posen smaker taco og det hjemmelagede indisk. Jeg bruker økoposen, og tror ikke jeg dør av det. Ingen glutamat der. Ikke i de vanlige røde posene heller, faktisk, men de er ikke like gode.

Jeg synes det er helt ok å bruke posene altså, det er jo bla. en smakssak og man spiser vel ikke posetaco hver dag heller. Jeg bare stusser over at du synes spisskummen smaker indisk mens tacoposen smaker taco for det er jo spisskummenet som er dominant i de posene og det både lukter og smaker jo taco. Men jeg skal slutte å kverulere altså, jeg ble bare litt i stuss, hehe.