Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-11, 00:48   #13
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenleverandør?

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Jeg har den samme innredningen som deg. Og nesten de samme håndtakene - jeg valgte de smaleste, kanskje bare fire-fem cm "lange". De virker enda mer diskrete enn dine.

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Nå skal det sies at det er en dagsreise til nærmeste IKEA og etter at Svigermor kjøpte kjøkken der og fikk mye feil-levert, så sorterte vi ut IKEA ganske kjapt.

Jeg bor flere dagsreiser fra Ikea og hadde overhodet ingen problemer med feil eller levering. Men så brukte jeg også god tid på bestillingen, og sjekket og dobbeltsjekket hele tiden - som de sa man burde gjøre. Jeg snakket med dem flere ganger underveis, og presiserte at jeg måtte være sikker på å ha alt jeg trengte av foringer og slikt, så jeg ikke gikk fri her under monteringen. Jeg brukte noen kroner ekstra på foringer jeg likevel ikke fikk bruk for, men heller det enn å få akkurat for lite dersom noe ble skjært feil her.
En benkeplate og skuff var skadet da de kom, men ingen problem. Ringte bare og de sendte nye uten spørsmål.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat