Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-11, 00:58   #14
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenleverandør?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg har den samme innredningen som deg. Og nesten de samme håndtakene - jeg valgte de smaleste, kanskje bare fire-fem cm "lange". De virker enda mer diskrete enn dine.

Jeg bor flere dagsreiser fra Ikea og hadde overhodet ingen problemer med feil eller levering. Men så brukte jeg også god tid på bestillingen, og sjekket og dobbeltsjekket hele tiden - som de sa man burde gjøre. Jeg snakket med dem flere ganger underveis, og presiserte at jeg måtte være sikker på å ha alt jeg trengte av foringer og slikt, så jeg ikke gikk fri her under monteringen. Jeg brukte noen kroner ekstra på foringer jeg likevel ikke fikk bruk for, men heller det enn å få akkurat for lite dersom noe ble skjært feil her.
En benkeplate og skuff var skadet da de kom, men ingen problem. Ringte bare og de sendte nye uten spørsmål.

Vi hadde også god kontakt hele veien, sjekket, dobbeltsjekket og litt til. Alikevel var det en del som kom feil og noen skader på en del greier. Joda, de sendte nytt. Men det tok lang tid og det var fryktelig irriterende å vente med et par skapdører i minus. Jeg liker IKEA, altså og handler mye der. Men kjøkken var ikke bare bare. Og det var veldig greit å ha leverandøren i byen.