Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-11, 18:11   #11
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kanin og marsvin sammen

Jeg skjønner. Jeg er egentlig fryktelig usikker. På meg ser det ut som om de har det bra sammen, marsvin prater jo og utfra lydene og oppførselen så er det tydelig for meg at han ble glad for selskapet, kanin eller ikke. Leverer jeg tilbake kaninen blir jentene kjempetriste, og å kjøpe et marsvin til blir litt i meste laget i tillegg til kanin, marsvin og tre gale unger. Jeg kan gå tilbake og kjefte på dyrebutikkdamen som tydeligvis var helt på jordet, men på en måte er skaden allerede skjedd.

Marsvinet er overvektig og jeg gir det så lite pellets som mulig, det får for det meste grønnsaker og frukt (salat, gulrot, eple, druer, appelsin, brokkoli etc) og høy, det samme kan kanin også spise, så vidt jeg forstår. Jeg har i tillegg kjøpt marsvinpellets som de begge skal kunne spise, om det stemmer vet jeg ikke.

Men jeg skal skaffe et bur til til kaninen, må bare forhøre meg litt rundt for å se om det er noen som har et på lager et sted, for et ekstra bur hadde jeg ikke planlagt med i budsjettet denne mnd.

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat