Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-11, 14:12   #15
Thomas
Mmm, skeptisk

Thomas sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
Thomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populær
Standard

Sv: Bøying av adjektiv

Sitat:

Som de fleste er kjent med er Siv Jensen en politiker med, la oss si, et visst ry.

Etter min, og enkelte andres mening, bør siv jensen også kunne brukes som adjektiv (merk: med små forbokstaver).

siv jensen kan etter vår mening kort og godt være en simpelthen utmerket fellesbetegnelse på alt som er virkelig, virkelig kleint her i verden.

Snerk på kakaoen er siv jensen. Å slå skinnleggen hardt mot et bordbein (eller et annet hardt hinder) er siv jensen. Å punktere om vinteren mens man er in the middle of nowhere og det sludder ute, og man følgelig må ut av bilen for å skifte dekk, er også ganske så siv jensen.

Dere skjønner tegninga.

Denne gruppa er herved dannet for å drøfte og å utforske hva som er siv jensen, men også definitivt hva som IKKE er siv jensen, i denne ellers mystiske tilværelse vi kaller livet.

Dere er alle derfor velkommen til å komme med gode forslag til hva som er siv jensen (og, som nevnt, hva som slett ikke er siv jensen).

Dere er også velkommen til å invitere hvem dere skulle ønske, helst av typen personasjer som har innsikt i problemkomplekset, og også har en viss sans for humor.

PS. Ikke si noe til Siv Jensen. Dama skremmer vettet av meg, om jeg skal være helt ærlig...!

Vet ikke om gruppa var public eller ikke, men her er hvertfall beskrivelsen til den. Syns den er litt god