Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-11, 11:23   #10
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tre vakre små kattunger

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Ja, de skal selvsagt ikke leveres nå. Bare starter prosessen.
Har ikke tenkt å chippe og vaksinere de. Har jeg dessverre ikk eøkonomi til akkurat nå.
Iflg datteren min som har jobbet som dyrepleier er ikke det så veldig vanlig å gjøre?

Jeg tror nok datteren din har rett i at det ikke er vanlig å vaksinere/chippe kattunger før de omplasseres, det er alt for mange useriøse katteeier der ute som ikke er sitt ansvar bevisst, og som bidrar til at huskatters status holdes nede som annenrangs husdyr. At denne måten å omplassere katter på er den vanligste, betyr ikke at det er den riktige måten. Hvis datteren din som dyrepleier mener det er greit å omplassere kattunger uten at de er vaksinert (og chippet), så burde hun oppdateres på området. Katta og Albertine har helt rett