Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-11, 21:23   #3
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tidliger myst-elsker. Hvilket spill?

Jeg likte også godt Myst og så civilization: 5 har jeg kjøpt men ikke rukket å spille...

Det har kommet fire oppfølgere til Myst, jeg har ikke spilt de, men du har kanskje? Om ikke er det kanskje verdt å prøve seg på ett av de?

Har satt min kjære på saken og han gir følgende link til ett spill han ikke selv har prøvd men som han sier er i samme gate og har fått veldig god kritikk.

Og så har man jo Monkey Iland; det er gammelt men har kommet ut på ny, det er, sitat fra min sidemakker her: "et MUST for alle som liker adventurespill. Kjempegøy å spille sammen med andre, masse humor og nøtter". Han kommer også med link, nedlasting til pc for en "billig" penge.