Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-11, 13:07   #37
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lavkarbo uten for mye fett?

Når jeg leser at den ene etter den andre legen anbefaler lavkarbo, så blir jeg ikke så bekymret når en ernæringsfysiolog er skeptisk.
Når jeg selv erfarer så enorme forskjeller i helse, så ser jeg ingen annen utvei enn å fortsette.
Når det er sagt så blir jeg flere ganger i året testet for det meste pga en blodsykdom, neste gang nå i Mai. Jeg har definitivt planer om å diskutere dette med legen min. Han har flere ganger nevnt for meg at jeg bør sjekke ut alternative metoder for å bli smertefri, da han ikke kan hjelpe meg medisinsk. Irritabel tykktarm har ingen medisin, det er en kronisk sykdom man selv må lære seg å takle ved å eliminere mat man reagerer på, unngå stress osv.
Vi diskuterte magen min senest nå i April, og han har planer om å starte hele utredningen på nytt for å se om han finner noe nytt. Jeg tipper han blir glad for å høre at jeg har funnet en metode som utelater medisiner.
Jeg er jo kun 14 dager gammel i "gamet", men jeg håper at jeg klarer å fortsette å leve sånn som dette. Savnet etter gamle laster er der jo, men jeg håper de forsvinner. Mannen min har også startet, og det hjelper stort. :-))

Men, mener legen min at jeg bør rådføre meg med en ernæringsfysiolog, så skal ikke jeg legge meg ned og brånekte.. Men at jeg er særlig bekymret, det er jeg ikke.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat