Tråd: Heia DnB NOR!
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-11, 18:07   #2
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heia DnB NOR!!!

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Og i samme slengen kan du gå inn og sjekke om du har registrert mobilnummeret ditt

Dette skulle jeg også nevne nå. Banken har sendt ut SMS til alle kunder, og en må jo selv huske på å ha oppdatert mobilnr og epostadresse registert for nettopp slike ting. Det kommer vel opp med jevne mellomrom mener jeg, at man må bekrefte at registerte personalia er korrekte?

Jeg fikk forøvrig IKKE beskjed, fordi kundeforholdet står i Mr. Norways navn (og nummer). Og han hadde glemt å videresende SMSen til økonomisjefen, dvs meg. Men jeg ble da grundig orientert via media siste uken.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat