Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-07, 13:23   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger jeg kjøkkenmaskin?

Jeg skjønner ikke at folk klarer seg uten food processor! Tenk å rive gulrøtter, knuse kjeks, riva sjokolade og nøtter, rive ost osv for HÅND?? At folk orker! Jeg bare hiver alt i matmølla mi, setter den på i et par sekunder og vips så har jeg revet ost, revne grønnsaker, knust kjeks, hakkede eller malte nøtter, hakket sjokolade, eller iskremrøre, for den saks skyld.

Jeg er forelsket i food processoren min! Ikke er det "en million deler" heller, hva slags processorer er det dere har? Her er det en plastbolle, en kniv og et lokk.

Stor kjøkkenmaskin har jeg ikke lenger, etter at den gamle fra 70-tallet ble ødelagt (gud så lenge gamle ting varer i forhold til det som blir laget idag!!), men jeg har veldig lyst på en så jeg kan elte store deiger. Hater å håndtere deig med hendene, det er så ekkelt.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat