Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-11, 00:52   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Male furutrapp og furudører hvitt

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg skal ikke beskrive hvor mye støv det blir i hele huset av å pusse ned en trapp med åpen løsning, men jeg ønsker deg lykke til og håper du kan leve i et støvhelvete.

Nei, det orker jeg virkelig ikke. Møkkatrapp! MØKKATRAPP! Tror heller jeg får leve med den trappa i noen år til, og så satser vi på å få kjøpt eller bygget hus i løpet av de neste 5 årene. Kjøper vi hus, skal jeg ikke se en FLIS av furu, engang.
Vi kan jo male veggene i det minste, da må vi jo male alle tre etasjene siden alt går i ett, det er stress det og, men kanskje bedre enn å male den trappa. Så ser det uansett LITT bedre ut.