Tråd: Heia DnB NOR!
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-11, 23:01   #6
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Heia DnB NOR!!!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Dette skulle jeg også nevne nå. Banken har sendt ut SMS til alle kunder, og en må jo selv huske på å ha oppdatert mobilnr og epostadresse registert for nettopp slike ting. Det kommer vel opp med jevne mellomrom mener jeg, at man må bekrefte at registerte personalia er korrekte?

Jeg fikk forøvrig IKKE beskjed, fordi kundeforholdet står i Mr. Norways navn (og nummer). Og han hadde glemt å videresende SMSen til økonomisjefen, dvs meg. Men jeg ble da grundig orientert via media siste uken.

Jeg har en konto i dnb med minibank kort og nettbank og turbo har, og all infoen min er oppdatert der men fikk ikke noe sms om varslig om det skulle stenges,ikke mail eller noe.Og ikke sett det verken i avis eller på nettet .Men ikke noe krise da jeg bruke skandiabanken istede.

Men vi har lånet i postbanken og mann har postbank konto.

Sist redigert av Honda : 22-04-11 kl 23:18.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat