Tråd: Heia DnB NOR!
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-11, 23:22   #8
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Heia DnB NOR!!!

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Men vi har huslånet i postbanken og mann har postbank konto,så spent hvordan dette blir etter på,om vi må finne oss en ny bank, vi har bedre rente i postbanken og bedre lånevilkår en det DNB kan tilby,og ikke har vi DNB her.
Og postbank nettbanken er bedre en DNB sin.

I utgangspunktet skal ingen få dårligere vilkår Rentesatsene skal være rimelig like før sammenslåingen, men man skal ikke lide pga at Postbanken bytter navn.

Hvis det er Postbank-filial der du bor, skjer det vel kanskje at denne får nytt navn etterhvert, til DNB. Distribusjonsnettet blir hvertfall større, da kunder fra begge merkevarer kan benytte seg av hverandres, noe man ikke kunne overalt tidligere.

Jeg synes nettbankene er veldig like jeg da.. Nettbanken beholdes som før en god stund, og blir gradvis endret, såvidt jeg har skjønt. Har man konti fra både Postbanken og Dnbnor fra før, skal man nå etter påske se begge i nettbank fra hver av merkevarene..

Dnbnor er ikke pålagt å informere alle kunder om sammenslåingen med Postbanken, men Postbanken har vært pålagt å kontakte alle kunder, og det har vel pågått en enorm ringerunde, for å si det mildt.

Synes det er rart du ikke har fått sms, Joika. Hvis du bruker sms-tjenesten,har du jo registrert riktig mobilnummer. Frister nesten å sjekke når jeg kommer på jobb over helga, ettersom det har blitt en laaang tråd ut av dette

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat