Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-11, 08:54   #3
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket garn kan erstatte dette vintage-garnet som ikke finnes lenger?

Det er noe som heter sport weight for garn, og det er vel 23-25 masker på 10 cm, men jeg lurer på om ikke sportsgarn også har vært brukt om garn med ekstra slitestyrke.

"Worsted" er strikkefasthet på 18-20 masker på 10 cm. Jeg vet du ikke skal hekle, men jeg kan bare strikkefastheten, sjekk på ravelry hvilke garn du da finner. Du kan også sjekke om du finner garntypene som er oppgitt, det ligger en god del utgåtte garn i ravelry-databasen.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat