Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-11, 12:45   #65
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Stille bruk av mobiltelefon på kino - er det greit?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg er kino-nazi, og synes all bruk av telefon på kino er fy-fy. Er dere klar hvor mye en mobilskjerm lyser opp? Jeg henvender meg ofte til folk på kini, enten i høflige ordlag for å be de slutte å rope/snakke/hviske eller be dem om å slå av telefonene. Eller jeg kjefter dersom folk er ufordragelige. Jeg gir f i hva slags argumenter folk har for å bruke telefonen eller forstyrre meg på annen måte, jeg har betalt ganske mye for å se en film i ro og fred, og ser ikke hvorfor det skal være greit at folk ødelegger for den opplevelsen.

Hvisking er for øvrig verre enn mobilbruk. Å sitte ved siden av noen som liksom er diskré, men som hvisker og tisker gjennom hele filmen, er helt uutholdelig. Diskutere filmen kan man gjøre etterpå.

Divine sa det for meg. Kinopratere får jeg fullstendig fnatt av og folk som skal viske meg i øret gjennom hele filmen får gå med noen andre neste gang.

Selvfølgelig er det noe annet med barnefilm, da tåler man mye mer av både lyder og uro men fra 11-års grense og oppover så forventer jeg at folk kan oppføre seg på kino.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat