Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-11, 13:39   #70
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stille bruk av mobiltelefon på kino - er det greit?

Mobiltelefoner irriterer meg faktisk mer enn lyd. Det er det lyset som kommer opp i sidesynet og forstyrrer veldig. Jeg har full forståelse for at man sjekker klokka og ser om det er kommet SMS fra barnevakten, men surfing, oppdatering av facebookstatus og SMS til hele venneflokken synes jeg kan vente. Og så tror jeg ikke det er så ofte det oppstår noe som gjør at man faktisk har behov for å sende flere SMS'er i løpet av en kinofilm. De få gangene det oppstår tenker jeg det må være mulig å håndtere for omverdenen, hvis det ikke var for alle de andre som skal oppdatere facebookstatusen sin hadde man vel ikke irritert seg så veldig heller.

Når det gjelder lyder, synes jeg man må godta endel. Folk spiser, folk puster og hoster og flytter på seg med knitrete jakker bak seg. Tåler man ikke dette, har man behov for et skikkelig hjemmekinoanlegg hjemme. Men alle må selvfølgelig prøve å lage minst mulig lyd, noe blir det dog alltid. På barnefilm må man tåle litt snakking. Det tenker jeg er noe av utgangpsunktet når man har med barn på kino, at man må regne med de plutselig spør om noe de trenger svar på der og da.