Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-11, 13:59   #71
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stille bruk av mobiltelefon på kino - er det greit?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, Gud forby at man gjorde noe så radikalt som å hensyn til andre på kino!

PS: en blund er ikke ensbetydende med snorking.

Men om du leser hele tråden og hva alle hver for seg irriterer seg over på kino, så synes jeg det er utrolig at dere i det hele og store makter å gå på kino. Jeg sitter normalt ikke å surfer, melder og spiller Angry Birds når jeg er på kino. Men en sjelden gang skjer det at jeg faktisk må sjekke meldinger. Og som tidligere nevnt - en gang opptil flere ganger i løpet av 15 minutter. Da det eskalerte forlot jeg og håndterte det som hadde skjedd. Men i følge denne tråden skal man altså:

* Røre telefonen what so ever
* Egenlig legge igjen mobilen hjemme
* Ikke spise noe som helst som bråker
* Ikke hoste
* Helst ha hatt fortreffelig form en uke i forveien
* Ikke hviske
* Aldeles ikke snakke
* Ikke komme i nærheten av sidemann
* Ikke sove
* Ikke komme for sent
* Ikke forlate før
* Ikke
* Ikke
* Ikke....

Så mye irritasjon, så mye greier. Jeg regner med at de aller fleste tar hensyn på kino, så mye som man kan. Men man kan rett og slett ikke forvente at enhver i kinosalen skal oppfylle dine personlige forventninger til hvordan en kino-opplevelse skal foregå. Selvfølgelig har jeg også vært på kino og hatt mest lyst til å drepe. Som da jeg så Twilight og fjortiss-gjengen bak meg så filmen for 16 gang og konstant satt og hvinte: "Ååååå, se nå, nå kommer han" og "Åååååå, serri, så fiiiiiiiiiiiiin!!!!" Men jeg overlevde fint og brukte heller energien på filmen enn på å irritere meg i årevis etterpå.