Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-11, 14:39   #77
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stille bruk av mobiltelefon på kino - er det greit?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Men altså. Om man nå av en eller annen grunn må sjekke meldinger eller noe - det kan da vanskelig forstyrre hele salen? Jeg sjekker klokka eller hva jeg nå skal, da ser jeg på telefonen mens den ligger nedi vesken. Ok, kaaaanskje den ved siden av meg greier å få med seg bittelitt lys, men det er lite isåfall. Jeg kan ikke fatte at det skal være noe problem større enn godteri?

Nei, jeg tenker også det må være helt greit på den måten. Så lenge du ikke tar den veska opp og ned fra gulvet x antall ganger. Men når sidemannen setter mobilen nærmest på stolryggen foran og surfer ivei, da forstyrrer det noe veldig. Selv om det ikke lager lyd. Sånne spørsmål har alltid med mengde og diskresjon å gjøre.