Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-07, 17:22   #20
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger jeg kjøkkenmaskin?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Er det noe food processoren kan gjøre som kjøkkenmaskinen ikke kan?

Det er en slik Kitchen Aid jeg har vurdert. Jeg leste imidlertid på forbrukerportalen.no at bollen var så liten at den var upraktisk til deigelting. Scarlett: Ka du syns?

For meg går det helt fint, men så har vi ikke akkurat storfamilie heller. Ikke har jeg fryseboks - eller ork - til å lage ørten brød om gangen. Jeg synes det er fint at den er så liten at den ikke tar hele oppvaskmaskinen eller - gud forby - at jeg måtte vaske den for hånd.

Men den ER jo mindre enn ordentlige brødmaskiner, så man må nok se an behovet. Jeg har den vanligste tilleggspakken, så jeg kan hakke og rive og visstnok lage pølser. Også har vi bestilt sitruspressen, det var Rhetts drøm. Tenk å slippe å svette over den manuelle juicepressen … :drømme:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat