Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-11, 17:17   #26
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en mini-pc

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Hvis dere har en 27" med 1920x1080 eller 1920x1200 er det ikke noe problem, men hvis det e ren 27" med 2560x1440-oppløsning bør man sjekke at den bærbare man kjøper støtter dette via HDMI-kontakten.

11,6" og 13,3" har jo ellers normalt sett samme oppløsning - 1366x768. Arbeidsflaten blir dermed den samme - bare at hvert punkt på en 11,6" blir litt mindre. Skulle jeg frakte pc-en en del med meg hadde jeg nok foretrukket 11,6", men ellers trenger ikke vektforskjellen være så stor opp til 13,3".

Vi har en iMac 27-tommer. Jeg har ikke peiling på specs på den men mannen har koblet sin dell e4200 som er 12-tommer på den. Jeg kommer nok ikke til å koble pcen min til den for å jobbe, men heller jobbe direkte på iMacen.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat