Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-11, 12:33   #9
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er galt med Cesar Millan sine metoder?

Det har virkelig vært en øyeåpner for meg dette med energi og sinnsstemning. Jeg husker en mannevond Rottweiler en slektning av meg hadde, og til stede var jeg, som hunden kjente, min bror og dama hans som begge var usikre og litt redde, men som ikke klarte å ta blikket fra dette vakre dyret og en kompis som ikke brydde seg det døyt om hunder. Han viftet han bare vekk og var helt uinteressert. Noen hunden også var i han. Men de som var redde og fascinerte, derimot, hunden knurret og flekket tenner mot dem, noe som gjorde dem enda reddere og hunden enda sintere. Jeg tenkte aldri over det da, hva grunnen kunne være til hundens oppførsel, men nå skjønner jeg det.