Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-11, 18:36   #14
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette her noe?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Nah sånne navn og dill fikser jeg fint. Jeg fikser det meste. Men når pc'n dauer kommer jeg krypende til han som vet hvordan den ser ut på innsiden.

Du vet at det finnes de som vet hvordan Mac ser ut på innsiden og? Ref: Ditt første innlegg.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Mac-folk er liksom per def folk som ikke klager, de sender jo gladelig maskina inn på service i Nederland for å få den tilbake om 3 uker også. For å fikse noe man kan gjøre på kjøkkenet hjemme på en pc.

Du høres ut som en som kunne finne på å sende Macen til Nederland... om du ikke hadde en mann da.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat