Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-11, 21:18   #47
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor skal vi dra? - voksenferie

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Til vanlig er jeg også sånn. Får litt spader over übergeskjeftige turguider og vil helst orge alt selv. Men da skal jeg ha god tid til å forberede meg, finne ut av ting og planlegge litt. Selv om jeg ville ha "gått meg bort og kost meg med det" ville jeg allikevel ønsket å vite hvor jeg skulle være, hva jeg skulle se osv. Og da jeg skal ha mer tid enn én uke. Denne gangen hadde vi overhodet ikke lyst til å planlegge noenting, ikke tenke, bare betale, pakke og dra. Og vi har kun en uke på oss.

Men neste gang!!

Skjönner det, da. (Selv om vi ogsaa bare var der en uke - og grovplanleggingen har du jo allerede hvis du ser paa en saann pakke, men jeg skal holde kjeft naa - og hvis det blir irriterende med gruppen eller guiden, kan dere jo bare ta dere litt "fri" innimellom).

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat