Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-11, 13:16   #14
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan får bukt med tyskerkål/skvallerkål?

Skvallerkål er djevelens egen oppfinnelse. Umulig å bli kvitt. Jeg har spadd, sprøytet lagt duk og whatnot, men de dukker opp overalt, f.eks langs kanten på duken man har lagt etter møysommelig å ha spadd, gravd, fjernet røtter og sprøytet. Jeg klipper gresset ofte, og luker masse hele tiden. Jeg har lest et sted at man kan slite ut planten dersom man bare luker ofte nok. En slag stillingskrig, altså, hvor man rett og slett ser hvem som holder ut lengst. I år skal jeg prøve ut noen oppskrifter med skvallerkål - nå har jeg nemlig prøvd alt annet, så nå gjenstår bare å spise dem.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat