Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-11, 14:41   #4
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvitevarer til nytt kjøkken, hjelp meg å tenke!

Eg har ikkje erfaring med Miele, men vurderer Siemens i nyhuset. Kvitevarer blir viktig for oss også! Eg har høyrt så mykje bra om Siemens, og syns produkta er fine også. Det at dei er litt billigare enn Miele betyr mykje. Og så hender det at eg tenker "skitt au", og vurderer å velge IKEA, berre for å spare tusenvis, og heller erstatte dette på sikt. Ikkje særlig miljøvennlig alternativ.

Vi vil aller helst ha 5 kokesoner. Induksjon er viktig. Og pyrolyse i steikovnen (integrert). Vurderer sterkt dampovn. Har veldig lyst på det! Da må vi nok ut med ein del tusen. Ser for meg å spandere mindre kroner på kjøleskap, sjølv om eg sjølvsagt kunne tenke meg å velge på øverste hylle. Må ha litt beina på bakken også Så vi prioriterer nok oppvaskmaskin, ovn og platetopp, og knip inn på kvalitet på kjøleskap og frys. Mikro utgår heilt.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat