Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-11, 21:19   #4
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Moms og toll og tull

Er det posten som har fortollet for deg? Da burde du egentlig ikke hatt akseptert å motta pakken engang.

Med, det er håp i sikte. Posten gjorde det samme for meg, de hadde tatt med portoen i beregningsgrunnlaget, selv om dette var spesifisert på pakken. En annen ting er at mitt postkontor er Post-i-butikk, og der ante de ikke hva jeg snakket om, da jeg påpekte feil beregningsgrunnlag i utgangspunktet. Jeg tenkte at jeg får betale først og klage etterpå, men de var ikke så lett nei. Postens godssenter sa at siden jeg hadde tatt i mot pakken kunne de ikke gjøre mer fra sin side. Da jeg påpekte det faktum at de var de som hadde gjort en feil, fikk jeg refundert momsen + fortollingsgebyr fra posten, men "en annen gang så må du si i fra før du aksepterer, slik at vi kan rette opp før du mottar pakken".

Jålebeinet er aktiv nå   Svar med sitat