Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-07, 22:04   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan de gjøre dette?

Nå er det vel 20 år siden eller så at jeg spilte i korps, men da var det helt vanlig med "må-selge-alle-eller-kjøpe-selv"-loddsalg eller lignende.

2000 kroner i året virker ikke avskrekkende dyrt. Frøkna er med på ballett, som koster 1500 pr. semester og i musikkgruppe som koster 1600 pr. semester, så korpset kommer bra ut i sammenligning, synes jeg. At det er mye penger, er en annen sak.

Opprinnelig lagt inn av Lille Blink, her.

1000kr er mye når det koster 2000kr i meldemskontigent fra før av ja... Burde heller stått 3000kr da mener jeg....

De kunne godt ha informert om kakesalget på forhånd. Det er jeg enig i. Men ved å la ungene selge kaker, lodd eller lignende gir man de som har dårlig råd mulighet til å gjøre en egeninnsats og spare 1000 kroner, mens de som har god råd men lite fritid kan betale 3000 i kontingent. Kontingenten blir med andre ord på 3000 kroner, men man kan velge å gjøre en egeninnsats for å få prisen ned.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat