Tråd: Bryllup
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-11, 14:05   #1
MoV
Aktiv

Medlem siden: Feb 2011
MoV har et hav av muligheter foran seg
Standard

Bryllup

Sikkert noen som har startet en slik tråd. Men jeg prøver meg.

Hvordan var/har du tenkt deg bryllupet ditt? Kirke (sjømannskirke), tinghus, ambassade eller.....? Og etterpå?

Alle brylluper jeg har vært i, har vært ganske like. Først i kirke/tinghus og deretter fest i et lokale med mat, taler/sanger og leker.

Jeg tenker selv (etter flere brylluper nevnt ovenfor) å gifte meg i tinghus (fordi jeg synes jeg er for gammel til å være "hvit"brud og vies kirke) eller reise til utlandet (ambassade eller sjømannskirke). Velges tinghuset, blir det med kun våres barn, svigerforeldre og forlovere til stedet (Det skal holdes hemmelig til vi er gift).

Ingen stor ståhei etterpå. Spiser enten hjemme eller på restaurant for å markere det litt. Enkelt og greit.

Kanskje litt kjedelig bryllup - på en måte hadde jeg hatt lyst til stor fest og slikt. Men ett par grunner for det. Økonomi og på min manns side er det stoooooor familie, mens min side hadde det ikke blitt invitert noen. Synes det er litt "urettferdig". Dessuten liker hverken min mann og jeg stor ståhei og mye oppmerksomhet rettet mot oss.

Bli pyntet hos frisør først. Som nevnt ingen hvit brudekjole. Men en fin "vanlig" kjole.

MoV er ikke aktiv   Svar med sitat