Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-11, 20:38   #76
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011

Så utrolig deilig å komme hjem til tulipanknopper, bare dager fra å springe ut i blomst!

I dag har jeg luket opp mange bøtter fulle med skvallerkål/engelsk kveke i blomsterdedene, flyttet to rosebusker (måtte klippe litt røtter, håper de overlever) og feiet og vasket uteplass. Litt energi kommer det ut av 7 timers jetlag.

Nå sitter jeg og ser ut på verdens vakreste kirsebærtre i full blomst og lurer på hva jeg skal gjøre med det nye bedet. Jeg har ca. 5 m langt klart bed til å skjule en ca. 1 m høy kjedelig, grå mur. Hva planter jeg der, som er lite arbeid og rasktvoksende? I fjor prøvde jeg med litt ulike blomster, men det ble bare tull. Forslag mottas med stor takk.