Tråd: Bryllup
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-11, 20:38   #15
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bryllup

Vi hadde full pakke.

Tradisjonelt kirkebryllup. Festen hadde vi hjemme. Vi leide telt og hadde festen i Hagen med 65 gjester. Hovedhuset på gården er stort, så kaffe og kaker hadde vi inne.

Vi hadde to kokker som kom og grillet, så vi hadde buffet. Veldig koselig. Tre jenter som serverte og skjenket drikke. Venner av meg. Hun ene sto senere i baren og mixet drinker.

Vi tok bilder i hagen også.

Bryllupet ble akkurat som vi ønsket oss. Ikke stivt og kjedelig. Det blir automatisk litt løsere når man har buffet. Noen få taler og sanger. Vi ba om at det ikke skulle være for mye av det. Levende musikk også.

Mannen hadde kjole og hvitt, og jeg hadde kremhvit egendesignet brudekjole. Barna være var brudepike og brudesvenn.

Vi hadde en super dag, og alt ble akkurat som vi ønsket. Jeg vet ærlig talt ikke om jeg hadde orket å ha det hjemme om jeg skulle gjort det om igjen. Det var fryktelig mye å ordne og gjøre i stand.