Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-11, 22:19   #3
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan freshe opp soverommet?

Aha -ea- det er han som mangler ja

Nei møbleringa er ikke stort jeg kan gjøre med siden seng og garderobeskap blir stående. Kunne tenkt meg å flytte rundt på garderobeskapet og satt inn et nytt, men jeg har sprinkleranlegg og den er i veien gitt.

Bokhylla må som sagt ikke stå. Men hvis den skal stå så kan noe innhold flytte til et annet skap og jeg kan sette bokhylla på kortveggen kanskje. Stolen må strengt tatt heller ikke være der.
Hva med å lage sånn til å ha bak senga? Hva det nå heter....... *fæl hukommelse for tiden*
Gardiner må jeg nok sy selv siden vinduet ikke akkurat har standard mål, evt sy opp en lang gardin. Tenkte også at vindusfolie kanskje kan være noe, da trenger ikke gardina være for hele tiden.

Vil forresten wall stickers sitte på ikke glatt vegg? Er vel malt strie her.