Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-07, 02:46   #45
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Barnefilmer og språkbruk

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Forresten har ungene mine aldri trodd på superhelter eller lignende. De har alltid vært klar over at det ikke er reellt. Troll og spøkelser, derimot, som portretteres i de norske eventyrene; de har de vært bekymret for.

Så jeg lurer på hva som egentlig skremmer mest; en fjern stemme på tv som forteller eller mammas stemme som forteller om voldelige scener.

Spøkelser, troll og nøkken er skummle og har skremt mange barn.

Mine barn har ikke sett batman, supermann etc, da det ikke har vært noen tema, men de har sett Kim Possibel, De utrolige sammen med pappan.
De digger det alle 3.
Minsten på 3 får ikke se det ennå.

Hva med kaptein sabeltann?
Her fikk de ikke lov til å se Kaptein Sabeltann filmen før de var godt over 5 og den ble de redde av, og de skrudde av selv med skjelvende hender.
Men de reagerer ikke på tegnefilmer, for det er ikke ekte.

Spøkelser og troll er skumle og de har det for seg at de er gjemt i skapet og under sengen, mens Kim possible er en snill helt, det samme er de utrolige,men Kaptein sabeltann er skummel og farlig, for de andre voksne piratene er redd han også.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat