Sv: Chiffon-stoff og reklamasjon på Vero Moda
Jeg klaget pr mail og fikk dette svaret:
Tak for din mail.
Jeg må beklage på det dybeste, at du har haft denne uheldige episode med dit køb på Vero Moda Tønsberg.
Du skal vide, at vi i udgangspunktet har en meget flink og dygtig butikschef stående på vores butikk, og det er meget beklageligt, at du har fået en dårlig oplevelse med din reklamation.
Vores butikschef har imidlertid forholdt sig til vores retningslinjer om at kunden skal fremvise kvittering, såfremt der er tale om bytning og reklamation på en vare, men vi vil naturligvis gerne stræbe efter at gøre vores kunder tilfredse.
Derfor vil jeg give dig muligheden for at komme forbi butikken igen og finde en fin løsning med denne reklamation eller kontakte min distriktschef, som helt sikkert kan hjælpe dig hvis du har spørgsmål eller uddybende kommentarer.
Det er godt at butikksjefen til vanlig er dyktig, da. Nå var ikke problemet at jeg ikke hadde kvittering, det var jo ikke derfor hun ikke ville ta i mot blusen, det var jo fordi den var av chiffon, noe jeg understreket i mailen.
__________________
Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
|