Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-11, 16:45   #7
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jeg har ikl hørt på makan jeg! Hva er det ved samværsavtalen de ikke godtar?
Jeg hadde tatt dette videre, definitivt!

Først var den ikke utførlig nok (vi har vært fra hverandre før og leverte inn lik samværsavtale som de godtok den gangen), på avtalen sto det at far hadde barna 40%, jeg 60%. Så leverte vi inn en avtale, som vi når vi leverte inn fikk klarsignal på av to NAV-ansatte, der det sto nøyaktig hvilke dager vi skulle ha barna over en 12-ukers periode. Dagene jeg hadde dem var skravert med rødt, hans dager skravert med blått, med utførlig forklaring under.

Denne ble ikke godkjent, og nå har vi levert inn på nytt, hvor det står at far har barna 2 dager 1 uke, og 3 dager 2. uke, og så alternerer dette, vi har skrevet ned hvem som har hva i ferier osv. Vi ringte dem for å få dem til å godkjenne denne, men ingen ville svare på det og neeeei, deeeet gikk ikke nei, hm, kanskje hvis vi skrev over en måneds periode hvilke dager jeg hadde og han hadde osv osv. Forskjellig person, forskjellig svar, hver eneste blodige gang siden jeg startet denne karusellen i februar.

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat