Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-11, 17:53   #11
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen strikke-erfarne som kan hjelpe?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg tenkte egentlig på dem som er strikket i den fargede, den vi tar ut, blit det et hull inne der, nederst i lommen, som man må sy igjen, eller?

Må nok bare prøve en gang. Bare for å se hvordan det virker.

Jeg tror ikke jeg skjønner problemet. Når jeg gjør dette setter jeg en pinne over den fargede tråden og en under. Så tar jeg ut tråden. Da har jeg to pinner med masker, i dette tilfellet vil det være 10 masker på hver pinne. Nå kan det gjøres på litt forskjellige måter avhengig av hvordan lommen skal se ut, men det enkleste er bare å fordele disse maskene på fire strømpepinner og strikke en tube. Så feller man av samtidig som man strikker sammen nederst, eller masker sammen nederst. Det blir det ikke noe hull av.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat